środa, 13 listopada 2013

Krótkie, organizacyjne, Vivienistyczne

Sprawa nr 1
Wiem, że jestem z rozdziałem po terminie, ale mam teraz... Taki trochę trudny okres w życiu, trochę problemów, dlatego proszę, nie denerwujcie się na mnie. Rozdział już wykańczam, dlatego powinien pojawić się w weekend.
Sprawa nr 2
Święta, święta, święta coraz bliżej. I tutaj pytanie do waaas. Chcecie świąteczną miniaturkę na wesoło? Bo podczas czyszczenia komputera (Viv - informatyk ^^) znalazłam napisanego do połowy one-shota. Ukazałby on się w Wigilię, ewentualnie druga jego część w Boże Narodzenie. W te świąteczne dni planuje także świąteczne i przedświąteczne rozdziały.
Sprawa nr 3
Rocznica założenia zbliża się wielkimi krokami i chciałabym wiedzieć, czy chcecie z tej okazji normalny rozdział, czy jakąś niespodziankę ^^
Sprawa nr 4
Pytania. Jestem tutaj tak długo, jednocześnie mnie znacie, a jednocześnie nie. Macie do mnie jakieś pytania odnośnie imienia, hobby, czy czegokolwiek, to piszcie w komentarzach albo na email. TYLKO NIE PYTANIA O WIEK! Tego nie udzielę, nigdy nikomu o tym nie wspominam, i dla was na razie wyjątku nie zrobię.
Sprawa nr 5
Szkoła. Mam teraz dużo sprawdzianów, nauki, itd., dlatego te rozdziały są krótkie, niedopracowane i rzadko się pojawiają. Ale spokojnie - ferie, święta, to wszystko się zmieni.
To ja tutaj kończę. Odpowiadajcie na moje pytania, błagam, bo to ważne. Ja wam życzę fremioniastycznych snów ^^
Viv.

6 komentarzy:

  1. ja chcę miniaturkę świąteczną.XD
    z okazji rocznicy założenia zrób jaką niespodziankę, będzie fajnie. :P
    Chciałabym wiedzieć, jak długo lubisz Harry'ego Pottera i co zainspirowało cię do napisania tego bloga?
    zapraszam do siebie: http://odzawsze-nazawsze-dramione.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę weny Tonks

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym zaprosić na nowy blog o tematyce Dramione :) http://dramione-milosc-nienawisc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to tak :
    sprawa 1.
    nie uzalaj sie tu bo nawet jak ktos pyta co ci jest to ty nic nie mowisz, wiec nie licz ze ktokolwiek ci pomoze jak nie powiesz o co ci chodzi. -,-
    i jestes DLUGO po terminie xD
    sprawa 2.Miniaturke CHCEMM <3 świateczne i przedswiateczne rozdziały brzmia rownie kuszaco ^^
    sprawa 3. chcem i rozdział i niespodzianke choc niespodzianka bedzie jak napiszesz go w terminie lub wczesniej -,-
    spawa 4.
    nie no daruje ci to <3
    sprawwa 5. i tak cie zabije jak beda krótkie nie miej złudzen -,-
    wow. ale dlugieee :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz miniaturke o fremione ... PAMIETAM JAK MI OBIECALAS W 6 KLASIE :)

    OdpowiedzUsuń