piątek, 1 lutego 2013

Prolog

    -Avada Kedavra!
Krzyk młodej Gryfonki rozdarł nienaturalną ciszę. Postać w długim, czarny płaszczu padła martwa na zimną posadzkę. Dziewczyna zaczęła wbiegać na górę. Coraz wyżej i wyżej... Schody były zniszczone, w niektórych miejscach odłamane. Szatynka była prowadzona jakimś dziwnym przeczuciem, jakaś siła kazała jej biec. Jeszcze wyżej... Poczuła, jak silne, ciepłe ręce pchają ją na posadzkę. Zaraz potem zielony promień zaczął lecieć w stronę jej wybawiciela. Zdążyła zobaczyć tylko rude włosy...
Dziewczyna obudziła się z krzykiem. To tylko sen, tylko sen... Łokciem strąciła ramkę ze zdjęciem. Przedmiot upadł, roztrzaskując się. Gryfonka zaczęła zbierać szklane odłamki. Wzięła do ręki zdjęcie. Spośród wielu twarzy, w oczy rzuciła się jej tylko jedna, mianowicie roześmiana, z brązowymi oczami i rozczochranymi, rudymi włosami...
***
No, oto jest prolog ! 
Mam nadzieję, że wyszedł jako tako. Króciutki, ale niestety :)
PILNIE POTRZEBUJE SZABLONIARKI !!
Potrzebuje szablonu lub nagłówka fremione :)Gdyby ktoś mógł mi coś zrobić, załatwić, czy coś, bo ja trochę łamaga jestem xD Bardzo mi na tym zależy :) 

11 komentarzy:

  1. Ciekawie zaczęłaś bloga, szkoda tylko, że ten prolog jest taki krótki. Mam jednak nadzieję, że rozdziały będą nieco dłuższe. ;) Życzę powodzenia i dużej ilości weny. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że rozdziały będą dłuższe ^^ Prolog to taki przedsmak wszystkiego, chciałam rozbudzić ciekawość :) Dziękuję także za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Fajne... a szablony możesz znaleźć w Google grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króciutkie(tak się to pisze? O.o) ;( ale fajnie, może być ciekawie jeśli masz jakieś pomysły na dalszą akcję ^^
    Szablony, hmmm... poszukaj czegoś na zaczarowanych szablonach, mają naprawdę cudeńka, sama mam na swoich blogach ich prace i jestem zadowolona :D Tż jestem ostatnio na fali fremione i pożeram wszystko co ma taką nazwę i ogólną spójność, więc czekam na ciąg dalszy i zapraszam do mnie na bialy-latawiec.blogspot.pl :D Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  4. znaczy się na bialy-latawiec.blogspot.com kurka, zawsze się mylę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, znowu zle -.- bialylatawiec.blogspot.com
    O! teraz się nie pomyliłam ! Ale chociaż nabiłam ci komentarzy nie? Zawsze plus ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nabijanie komentarzy zawsze spoko, prawda ? ^^
      Mam dużo pomysłów na dalszy ciąg i powoli wprowadzam je w życie :) Dziękuję z miłe słowa :)

      Usuń
  6. no to czytam i czytam i kurka ty chyba nie zabijesz Freda!? :P
    PS.Zapraszam do mnie na Fremione http://tworcakremowki-namieszlgranger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Uwielbiam i chcę więcej!
    Zapraszam do mnie: http://inna-rzeczywistosc-fremione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejeje! Zaczynam czytać. Zapowiada się ciekawie. Lecę czytać :3

    OdpowiedzUsuń